Exposició del batxillerat artístic a Can Cortès

Com cada any, els alumnes del batxillerat artístic del nostre institut munten una exposició d’arts plàstiques i visuals a l’espai de la Masia de Can Cortès, relacionada amb la sortida pedagògica que es realitza durant el primer trimestre. Enguany, vam visitar dues exposicions: Toulouse-Lautrec i l’esperit de Montmatre i Liberxina. Partint del fil argumental d’ambues visites, se’ls ha proposat als alumnes treballar al voltant del tema de l’art com a denúncia, tot suposant que allò que estiguin denunciant serà sotmès a censura. Com explicar les crítiques que volen fer, tenint en compte que no poden ser mostrades del tot obertament, serà el seu gran repte. Les tècniques emprades són lliures.

L’exposició s’inaugurarà el dia 1 d’abril a les 18:00h i romandrà a la Masia de Can Cortès fins el dia 9 d’abril. Hi esteu tots convidats!

2018-2019_CARTELL CAN CORTÈS_A3