Sortida al Biz Barcelona

El 5 d’octubre l’alumnat del Cicle Formatiu de Gestió Administrativa va fer una sortida a la Fira de Barcelona per descobrir el Biz Barcelona i el Saló de l’Ocupació organitzat per l’Ajuntament de Barcelona.

El Biz Barcelona és un esdeveniment que té l’objectiu de fomentar l’emprenedoria i l’auto-ocupació. A l’agenda de cada any es poden veure la gran quantitat de ponències, tallers, taules rodones i activitats que es fan al voltant de l’emprenedoria, la creació de noves empreses, amb continguts molt pràctics al voltant de com es dona suport a les petites i mitjanes empreses i a les persones que volen emprendre o tirar endavant els seus negocis.

L’alumnat va assistir a diverses xerrades, essent la xerrada sobre comunicació no verbal del comunicador Jordi Reche, amb 1,5 milions de seguidors a Tiktok i mig milió a Instagram, la que més interès i seguiment de la jornada va tenir. Com a novetat, el ponent vindrà a l’Institut el proper 3 de novembre a fer una masterclass de parlar en públic, com a activitat complementària del mòdul de Comunicació Empresarial i Atenció al Client de 1r del Cicle Formatiu.