Romeu i Julieta al teatre Poliorama

El passat divendres 20 d’octubre, els alumnes de 4rt d’ESO van anar a veure Romeu i Julieta al teatre Poliorama de Barcelona. Els estudiants van poder gaudir d’una adaptació moderna de la coneguda obra de William Shakespeare. Aquesta és una versió contemporània i poc romàntica, en contraposició a l’obra original. A més, conté diversos elements còmics que van enganxar tant a professors com a alumnes. Després de veure l’obra, van fer un petit recorregut pel centre de Barcelona on van poder conèixer alguns punts emblemàtics de la capital catalana, com ara la Catedral de Barcelona i la Catedral del Mar.