Roses, llibres i manualitats al nostre Sant Jordi

El passat 23 d’abril es va celebrar Sant Jordi al nostre institut. Vam començar el matí amb l’entrega de premis dels cursos de l’ESO, escalonadament per nivells. Batxillerat i cicles també van anant passant. Durant el lliurament de premis, uns quants alumnes de segon de l’ESO anaven tocant algunes cançons amb el xilòfon per ambientar. Durant la resta del matí, els alumnes també van fer diferents tallers de treballs manuals relacionats amb el dia de la rosa i el llibre. Com a dada diferencial, els alumnes del PFI van fer un taller als alumnes de segon de l’ESO on van aprendre i passar-ho molt bé.

A més a més de totes aquestes coses, l’institut comptava amb dues paradetes. Una de llibres, celebrant el dia del llibre, on hi havia una selecció literària àmplia que podíem comprar. També comptàvem amb una parada de roses a la venda, organitzada per l’exprofessora Olga Vázquez. Tots els diners que es van guanyar a partir de la compra de roses o pelutxos van a una ONG,  “Las cosas de Jesús”, que lluita contra el càncer infantil, i que està relacionada directament amb  l‘hospital Sant Joan de Déu.

Alex Romeral Valle, El Periodista aficionat.