Gran èxit de l’alumnat del Ramon Casas als premis literaris de Sant Jordi del poble. Convocats per l’ajuntament, aquests premis tenen una més que generosa dotació econòmica, i s’hi presenten obres del Vallès Oriental i Occidental. A la tasca de jurat s’hi sumen docents dels diversos centres educatius del poble.

.
A l’edició d’enguany, tres alumnes del nostre centre han aconseguit els tres premis de poesia de categoria juvenil.
.
Es tracta d’Elisa Nicolás (1r premi), Aina Puig Puy (2n) i Houda Chiheb (3r). Enhorabona a les tres!