Uns talleristes molts especials (PFI)

El dimarts passat,23 d’abril, dia de Sant Jordi, els alumnes de segon d’ESO del Ramon Casas i Carbó van fer una rosa amb uns guies molt especials: els estudiants del PFI de Vendes (Programa de Formació i Inserció). Primer de tot, els alumnes van seure en grups i tot seguit van començar a realitzar una rosa artística. Es va fer amb un llapis, una cinta amb una bandera de Catalunya, tisores, silicona i una tela de color vermell i verd. La roba vermella la van tallar en forma de rodona i la verda en forma rectangular. Després, la part de dalt la van tallar com una espiral i van agafar el llapis i l’espiral i el van enganxar de forma que simulava la flor. Per últim, van agafar la tela verda, la van retallar en forma de fulla i la van enganxar a baix del que ja teniem. Voilà! Una rosa molt maca. Va ser una experiència enriquidora, tant pels alumnes del PFI com pels de l’ESO.

Georgia Poch, El Periodista aficionat.