Reconeixement al Servei Comunitari 2018-19

L’alumnat de 4t A i C d’ESO, ha rebut el reconeixement del Consistori i del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya per la tasca duta a terme durant aquest curs amb diverses entitats de Palau-solità i Plegamans.

La seixantena d’alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Ramon Casas i Carbó ha participat tot el curs en activitats de voluntariat a Residencial Palau, al centre ‘Els meus avis’, al Punt TIC, a la Biblioteca Municipal, a Càritas Palau i a les Escoles Bressol El Sol i Patufet. L’Alumnat de 3r d’ESO de l’Escola Marinada també ha realitzat activitats per a la comunitat durant tot el curs.

L’acte de lliurament del diploma va tenir lloc el dimecres 5 de juny al Teatre de la Vila, amb la presència de la regidora de Gent Gran, Carme Sanz, i l’inspector del Departament d’Ensenyament, Lluís Hernández, juntament amb responsables de les entitats, dels Serveis Educatius Vallès Oriental VIII i del professorat responsable. L’alumna de 4t A Lorena Telleria afirma que l’experiència del Servei Comunitari “ens ha servit per a compartir, reflexionar i entendre que la vida de les persones grans no ha estat gens fàcil, ja que alguns van haver de sobreviure a la Guerra Civil. M’ha agradat molt compartir els meus dies amb ells”. L’alumnat és conscient de la necessitat de realitzar aquesta activitat “perquè ajuda a madurar i a sentir-te bé com a persona”, manifesta Marisol Alcalá, alumna de 4t C que ha participat al Punt TIC amb el projecte ‘Oci valuós per a la gent gran’.