La indòmita, la nova revista de l’Institut

Ja ha sortit la 16a revista de l’Institut Ramon Casas i Carbó!

Aquest any els seus creadors i creadores han decidit canviar-li el nom i es diu La indòmita. De la mà de la directora del projecte periodístic, Laia Gilabert, i de la directora de disseny, Marta Reviriego, els alumnes de l’optativa de 3r d’ESO El Periodista Aficionat han omplert més de cinquanta pàgines d’entrevistes a professors i alumnes, curiositats, notícies, reportatges diversos, etc. És un projecte molt emocionant i que han fet amb moltíssim esforç i entusiasme. Els alumnes que han volgut l’han adquirit per un euro, la resta poden comprar-la al llarg d’aquesta setmana tot i que estan gairebé exhaurides.