Nou rècord al segon Scape Room sobre Educació Financera

El dia 14 de Febrer, els alumnes de  segon de Cicle de Grau Mitjà en Gestió Administrativa van tornar a competir en un scape room amb un nivell de dificultat més alt que en l’anterior edició.
La Fundació Mapfre dissenya una sèrie de jocs amb continguts sobre el món financer, plantejats com a dinàmiques divertides, participatives i amb una sèrie de reptes que els alumnes han d’anar resolvent. En aquesta segona edició, s’ha aconseguit un nou rècord de temps. Felicitats als alumnes per l’èxit!
Aquests jocs es poden realitzar no només en cicles formatius, sinó també a Batxillerat, i es poden resoldre amb coneixements, però sobretot habilitats, en l’àmbit del funcionament de l’empresa i l’entorn financer.