Nou projecte de lectura

El passat 3 d’octubre es va començar un nou projecte que consisteix en fer 30 minuts de lectura diària a l’aula. Aquesta nova activitat es va crear amb la finalitat de fomentar la lectura als centres entre els adolescents i busca afavorir el gust per la lectura i així millorar els resultats acadèmics.

El funcionament d’aquesta nova proposta és el següent: els alumnes hem d’escollir lliurement un llibre de casa o de l’armari de l’aula i hem d’apuntar en un paper les dades, perquè quedi registrat el què llegim. L’AMPA ha proporcionat els llibres que tenim a l’institut, repartits per aules. A més a més, pròximament es farà servir una plataforma digital anomenada Legiland, per fer el seguiment i estimular la lectura amb reptes, premis i beneficis diversos.

Pau Moreno, Ángel Rodríguez, Tomás Sousa, El Periodista aficionat.