Molt “FLOW”

Ahir, dimecres 19 de octubre, els Departaments de Música i Català van organitzar una sortida al teatre municipal de la vila pels alumnes de 1r i 3r d’ESO.

L’espectacle es titula FLOW (My hip-hop story). Aquesta obra està protagonitzada per Dani Lleonart, un reconegut beatboxer (persona que produeix ritmes de percussió amb la boca), que ens comparteix el seu viatge personal en el món de la música i ens explica una historia de revolta, llibertat i expressió a través del d’aquest art, el Beatbox. El músic va representar els diferents personatges que han format part de la seva vida, i va introduir música i ritmes a la història.

En general, tots els alumnes van sortir contents del teatre, sobretot per la proximitat del actor.

Marta Torres, Jana Santos i Maria Serra, El Periodista aficionat.