L’Ajuntament ajudarà a les famílies que es facin sòcies de l’AMPA

Des de l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans han volgut ajudar les famílies amb la despesa d’inici de curs. A les escoles públiques de primària, aquest ajut es veu reflectit en el material escolar i alguns projectes. S’ha decidit fer un pas més, i implementar-ho, en certa mesura, a l’educació secundària obligatòria (alumnat de l’ESO).

Pel curs 2021-2022, qualsevol família de l’ESO que es faci sòcia de l’AMPA rebrà la quantitat de 46€ per alumne/a, a tall d’ajut per a cada família, que és el preu previst per pagar el material escolar. Aquest ajut, iniciativa de l’Ajuntament, serà una subvenció que rebrà l’AMPA, la qual farà un ingrés a cada família sòcia de l’AMPA al seu saldo de TPV Escola. Aquesta quantitat es veurà reflectida en forma de saldo positiu al compte personal de TPV Escola per sufragar les activitats didàctiques proposades des del centre.

Feu-vos socis de l’AMPA de l’Institut Ramon Casas i Carbó i gaudiu d’aquest ajut!