Es presenten els Projectes Integrats del PTT de vendes

L’alumnat del PFI: PTT d’auxiliar en vendes, oficina i atenció al públic de Palau-solità i Plegamans, van presentar, el passat dijous 17 de juny, a l’Auditori de Can Cortès, els seus Projectes Integrats.

Durant el segon i tercer trimestre, dediquen unes hores a realitzar el projecte: “Creació i posada en funcionament d’una empresa“. L’alumnat pensa una idea de negoci i segueix els passos bàsics per a muntar i posar en funcionament, de manera simulada, la seva pròpia empresa, habitualment relacionada amb la venda de productes i/o serveis. L’últim pas del Projecte Integrat és la presentació pública de la seva empresa, mostrant, a més, un petita maqueta del local i els elements promocionals que han realitzat.