The Big Challenge

Aquest any un gran nombre d’alumnes del nostre centre han tingut de nou l’oportunitat de poder participar al “The Big Challenge”, un concurs internacional online interactiu de llengua anglesa per a estudiants d’entre 11 i 16 anys.

L’objectiu és motivar-los a aprendre l’anglès d’una manera lúdica i a la vegada didàctica. En aquest concurs tots els participants són guanyadors, ja que poden aconseguir premis de tot tipus: copes, medalles, tauletes, bateries externes, calendaris, llibres de lectura, clauers, llapis, certificats… A causa del seu gran èxit entre els alumnes i la bona acollida que ha tingut, esperem repetir l’any vinent!

Us deixem amb unes quantes fotografies del Big Challenge: