Els alumnes del Cicle Formatiu visiten l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

El passat dia 21 de maig, els nostres alumnes de primer curs del Cicle Formatiu de grau mitjà de Gestió Administrativa van visitar l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. L’Alcaldessa Teresa Padrós i el regidor Marc Sanabria van rebre els alumnes a la Sala de Plens de l’Ajuntament.

La visita tenia l’objectiu de donar a conèixer el funcionament de la institució, tant des del vessant polític com de l’administratiu. L’alcadessa va animar els alumnes perquè formulessin preguntes sobre temes del seu interès.

Els i les alumnes van expressar algunes demandes sobre temes diversos, com ara la millora del funcionament de protecció civil. També van posar sobre la taula la gestió i transformació dels espais lúdics i culturals del municipi, sobretot la nova biblioteca i l’skatepark.