L’Equip #aquíproubullying a la Ràdio de Cardedeu

El passat dimecres dia 22 la professora Joana Guijosa i dos alumnes de l’Institut, en Bernat Garcia (3r d’ESO) i en Brian Giner (Cicle Formatiu), van ser entrevistats al magazín “Territori 17” de Ràdio Cardedeu per explicar la implantació del projecte #aquiproubullying en el nostre institut. La Joana ha explicat com la convivència és el tret més important del nostre projecte educatiu de centre, i com amb una bona convivència es poden reduir els conflictes i casos d’assetjament escolar i alhora millorar el rendiment acadèmic.

En Brian hi ha anat com a testimoni d’un cas de bullying. Ha explicat la seva experiència personal i ha presentat el seu llibre Colpejat però no derrotat. També ha parlat de les xerrades que fa als primers cursos de l’ESO sobre la importància d’actuar a temps en observar un alumne sol o amb senyals que indiquin que alguna cosa no va bé. Finalment el Bernat, alumne de 3r d’ESO i Guaita del nostre institut, ha explicat amb molta sensibilitat quines són les seves funcions. Tres testimonis que esperem que hagin estat escoltats pels centres escolars del Territori 17 i hagin servit d’ajuda en un tema tan important com el bullying.

Aquí teniu l’enllaç de l’entrevista:

Territori 17 – 23 de maig – 11 a 12 h http://www.ivoox.com/36262019 (a partir del minut 36)