El projecte MUS-E finalitza amb la representació d’una obra de teatre

Els alumnes de 1r ESO fan la representació final del projecte MUS-E davant dels seus padrins de 3r ESO

El passat dilluns 6 de maig es va realitzar l’acte de tancament del programa MUS-E al teatre de la Vila. Allà, els alumnes de 1r d’ESO van representar una obra de teatre simbòlica que girava entorn la temàtica dels Drets Humans i dels Drets dels Infants. El públic assistent van ser els alumnes de 3r d’ESO, que recordem que aquest any són els padrins dels alumnes de 1r dins del marc del programa de padrins i fillols. L’obra va ser dirigida per l’actor, escriptor i director Albert López Vivancos, qui ha estat també l’encarregat de dirigir totes les sessions.

El Programa MUS-E és un programa innovador per a la integració educativa, social i cultural a través de les Arts que va ser creat per Yehudi Menuhin. Actualment s’aplica a més de 14 països. En el nostre Institut es va començar a aplicar el passat mes de gener i ha tingut una durada total de 10 sessions. Els participants en el programa durant aquest curs acadèmic han estat tots els alumnes de 1r d’ESO en el marc de les assignatures de Cultura i Valors Ètics i Religió.

L’aplicació del programa MUS-E ha estat possible gràcies a:

– La Fundació Yehudi Menuhin

– L’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

– L’AMPA

Per més informació: https://agora.xtec.cat/insramoncasas/projectes/sinicia-el-pograma-mus-e-a-linstitut/