El Cicle Formatiu visita l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans

El passat 22 de març, els nostres alumnes de primer curs del Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Gestió Administrativa van visitar l’Ajuntament de Palau-solità i Plegamans. L’alcalde, Oriol Lozano Rocabruna, els va fer d’amfitrió.

La visita tenia l’objectiu de conèixer el funcionament de la institució, tant des del vessant polític com administratiu. En el diàleg que va tenir l’alcalde amb els alumnes, van sorgir temes com la dedicació dels regidors i regidores per dur a terme la seva funció, l’organització de la corporació municipal, i les inversions que està duent a terme l’Ajuntament, com la Biblioteca, la futura piscina i les pistes esportives.

Entrant al detall sobre el funcionament de l’Ajuntament, l’alcalde va exposar als joves diversos espais de participació ciutadana i les feines que duen a terme els i les auxiliars administratives. Els alumnes es van mostrar molt interessats i van establir un diàleg fluid amb l’alcalde, que va contestar a totes les preguntes de l’alumnat.

Donem les gràcies a l’Ajuntament i als alumnes de l’Institut per participar en aquesta activitat educativa.