SETÈ CLUB DE LECTURA EN CONFINAMENT

El passat dimecres 20 de maig un grup de professorat de l’Institut vam participar a la setena sessió del Club de Lectura obert a professorat i PAS. En les circumstàncies actuals, la sessió es va fer a través del “meet”.

Com que no podíem comprar llibres ni anar a les biblioteques, vam crear un pdf amb contes d’autors diferents: cada persona escollia i enviava un conte i la Bàrbara Bernadàs els va agrupar tots en una antologia.

Hem llegit i comentat contes d’autors de molt diversos estils, nacionalitats i èpoques, des de Guy de Maupassant fins a Quim Monzó, passant per E. A. Poe, Calders, Cortázar o Gabriel G. Márquez (el conte escollit d’aquest últim, “El rastro de tu sangre en la nieve”, va tenir especial èxit entre el públic).

Repetirem l’experiència, buscant noms nous, per a la propera sessió, el dia 17 de juny. Animeu-vos a participar!