CONFIRMACIÓ MATRÍCULA DE L’ESO: NOMÉS PER ALUMNAT DEL CENTRE

DOCUMENTACIÓ DE LA CONFIRMACIÓ DE LA MATRÍCULA DE L’ESO PER L’ALUMNAT DEL CENTRE

HI HA DOCUMENTS INFORMATIUS (EL 1 I EL 2) I D’ALTRES DOCUMENTS QUE S’HAN DE DESCARREGAR, EMPLENAR, SIGNAR I TORNAR A ENVIAR PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA DE L’ESO, NOMÉS PER A ALUMNAT DEL CENTRE (QUE HAGI ACABAT EL CURS 2019-2020 AL RAMON CASAS I CARBÓ)

Benvolgudes famílies,
Us facilitem la documentació necessària per tal de portar a terme la matrícula del curs 2020-2021 per l’alumnat que ja pertanyia al nostre centre durant el curs 2019-2020.

En primer lloc, us indiquem les instruccions del procés i la informació de l’AMPA. Son d’obligada lectura per tal de portar a terme la matrícula correctament.

1) Informació a les famílies de tot el procés per la confirmació de la matrícula:
INFORMACIO_CONFIRMACIO_MATRICULA

2) Informació de l’AMPA:
AMPA_2020-2021

A continuació us pengem els documents que SI heu de descàrregar, emplenar i signar. Aquests documents hauran de ser retornats en el moment que empleneu una enquesta (feta amb formularis de google) que us ha arribat (o us arribarà) per correu:

3) Full d’autorització de sortides locals
Full autorització sortides_20-21

4) Full autorització drets d’imatge
Full autorització imatge

5) Carta pagament quota
Carta pagament material

Com podeu veure al full d’informació general, la data límit per confirmar la matrícula de l’alumnat del centre és el 29 de maig de 2020. Si teniu dubtes, reclamacions o no us ha arribat l’enllaç amb el formulari google, si us plau contacteu al telèfon 601639286.

Restem a la vostra disposició per al que necessiteu.

Atentament,M. Àngels Alié Capdevila
Directora Institut Ramon Casas i Carbó