Vuit mil quilos d’aliments

70 alumnes de l’Institut Ramon Casas i Carbó van col·laborar com a voluntaris en la darrera edició del ‘Gran Recapte’ d’aliments per a famílies necessitades, celebrada el penúltim cap de setmana de novembre a Palau-solità i Plegamans, juntament amb molts municipis catalans. Alumnes de quart d’ESO, de primer de Batxillerat i primer de Cicles Formatius es van encarregar d’informar sobre la campanya en els cinc punts de venda del poble. Alguns alumnes també van participar en la classificació i emmagatzematge dels productes recaptats, que ronda els vuit mil quilos d’aliments de primera necessitat. Durant els mesos d’hivern els aliments es distribuiran entre el centenar de famílies necessitades, segons dades municipals.

Càritas Palau i Banc d’Aliments agraeixen de tot cor la col·laboració de l’alumnat del centre per la gran tasca realitzada amb voluntat i coratge els dies 22 i 23 de novembre. Lluitar contra la pobresa alimentària i el malbaratament per a un món més just, i contribuir al desenvolupament sostenible per a un món més net són dos dels objectius bàsics del Banc d’Aliments.