Ens treuen els mòduls a l’institut

Des de 2011 a l’institut teníem barracons, ja que aquell any hi va haver un augment d’alumnes.

El mòdul ens el va oferir el Departament d’educació en detectar l’augment d’alumnat; naturalment, l’institut no va pagar res, simplement ens feia falta i el Departament d’educació ens el va proporcionar.

L’interior constava de dues aules més amples que les de l’institut i un petit despatx on s’emmagatzemaven alguns llibres i materials.

Aquests espais els feien servir alumnes de batxillerat, principalment de primer, perquè sempre és el nivell amb més nombre d’alumnes i els mòduls són aules més amples i amb més espai.

Aquest estiu finalment els han tret, ja que l’obertura de l’institut Can Periquet ha fet que en els últims dos anys hagi disminuït el nombre d’alumnes al Ramon Casas i Carbó. L’institut va demanar que ens deixessin el mòdul un any més, però el Departament el necessitava per altres instituts i ens el van treure. Aquest fet ens ha perjudicat una mica pel fet que tenim les aules justes pels alumnes i no ens movem gairebé gens de la nostra aula. La veritat és que el mòdul facilitava ajustar molt millor l’espai per a tots els alumnes.

Sara Martínez i Alexandra Vela (El periodista aficionat)