El Batxillerat Artístic dibuixa l’entorn i un Patufet

Els alumnes de 1r A del Batxillerat Artístic han sortit per Palau-solità i Plegamans a fer “Sketch Urban”. En diferents localitzacions del poble, han fet parades de mitja hora a cada espai, dibuixant i pintant l’entorn triat des d’aquell punt, en un quadern acordió, elaborat també per ells de forma artesanal.

El resultat final, és la unió de tots els espais dibuixats, annexats uns amb els altres!

A més a més, dins de la matèria de Tècniques Graficoplàstiques, els mateixos alumnes han dut a terme una Pintura Mural a l’Escola Bressol Patufet de Palau-solità i Plegamans.