Preinscripció IFE Auxiliar en cura d’animals i espais verds

PREINSCRIPCIÓ IFE CURS 2020-2021

Calendari: del 29 de juny al 7 de juliol (ambdós inclosos)

A. Telemàtica: del 29 de juny al 7 de juliol.      Per internet

B. Presencial amb prèvia cita només per a casos excepcionals: de 3 al 7 de juliol (ambdós inclosos).      A l’institut

Instruccions sobre com formalitzar la preinscripció

A. Preinscripció telemàtica:    Per internet

>> Opció prioritària i més segura si disposeu d’ordinador, tauleta o telèfon mòbil. Us podem donar suport telefònic en cas de dubte.

1. Emplenar la sol·licitud en format PDF: cliqueu a l’enllaç.

Una vegada complimentada la sol·licitud s’ha d’enviar per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre. Juntament amb la sol·licitud de preinscripció cal presentar la documentació escanejada o fotografiada.

Bústia electrònica oficial del centre: a8073961@xtec.cat

La sol·licitud de preinscripció s’ha de presentar junt amb la documentació acreditativa (dins el termini indicat) mitjançant un correu electrònic a l’adreça electrònica oficial del centre demanat en primer lloc.

Només es pot presentar una sol·licitud per persona i s’hi poden fer constar fins a tres peticions, per ordre de preferència. La sol·licitud es presenta al centre de la primera petició. No s’admeten sol·licituds fora de termini.

2. Fotografiar o escanejar els següents documents:

a) La sol·licitud de preinscripció emplenada

b) El DNI / NIE / Passaport de l’alumne/a vigent.

En cas d ‘estrangeria:

– de la Comunitat Europea: document d’identitat del seu país d’origen;

– altres: la targeta de residència dels pares/ tutors on consti el NIE / passaport.

c) El volant d’empadronament de convivència, si el domicili que consta en el DNI

és diferent del domicili actual (presencialment a l’ajuntament).

d) Dictamen d’escolarització o informe de reconeixement de necessitats educatives especials emès durant l’educació obligatòria en què consti la condició d’alumne/a amb necessitats educatives especials associades a discapacitat intel·lectual lleu o moderada, inclosos els alumnes amb trastorn de l’espectre autista (TEA).

e) Certificat d’estudis o altra documentació que acrediti l’escolaritat 2019-2020.

Si l’alumne/a és menor d’edat:

f) El llibre de família o altres documents relatius a la filiació.

Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

g) El DNI dels pares/tutors/guardadors de fet.

En cas d ‘estrangeria:

h.1) De la Comunitat Europea: document d’identitat del seu país d’origen.

h.2) D’altres països: la targeta de residència dels pares/ tutors on consti el NIE / passaport.

>> En la mesura que sigui possible, és important que agrupeu els documents identificatius en un únic document.  Preguem tingueu cura que les fotografies i/o documents escanejats tinguin una bona qualitat (llum i nitidesa).

Durant tot el procés, podeu demanar-nos ajuda per realitzar la preinscripció de forma telemàtica, en horari de 9 a 13:30 h.:

– Enviant un correu electrònic a a8073961@xtec.cat

– Trucant al telèfon del centre: 93 897 33 50

3. Rebreu un correu justificant la recepció de la sol·licitud.

B. Preinscripció presencial     A l’institut

>> Només del 3 al 7 juliol (ambdós inclosos) si no disposeu d’ordinador, tauleta ni telèfon mòbil.

De manera excepcional, només per aquells casos en què no es pugui fer la presentació telemàtica, es podrà fer de manera presencial a l’institut amb cita prèvia.

Sol·licitar cita prèvia a partir del 29 de juny entre les 9 h. i les 13.30 h. del matí

Correu centre: a8073961@xtec.cat    //    Telèfon del centre:  93 897 33 50

NO ES POT ANAR A L’INSTITUT A SOL·LICITAR CITA PRÈVIA

Quan tingueu la cita, per poder accedir al centre:

– Ha de venir una sola persona a fer la gestió.

– Portar mascareta i un bolígraf per a ús individual.

– Portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa (descarregueu-vos la sol·licitud de preinscripció a l’enllaç).

– No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Només arribar a la porta exterior al centre (carrer) sereu informats del procediment a seguir, tot guardant les distàncies de seguretat (en cas de no portar elements de protecció es proporcionaran).

Per a més informació podeu consultar el web Estudiar a Catalunya: