Gran recapte de roba – Alumnes de l’IFE, novembre-desembre 2023

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que els alumnes del IFE farem un gran recapte de roba a l’Institut Pla del bosc.

Ens agradaria que poguéssiu col·laborar amb nosaltres i donar qualsevol tipus de roba que no utilitzeu, ja que aquesta roba la donarem o la vendrem a la gent que ho necessiti.

Iniciarem la recollida de roba el proper dimarts 28 de novembre i finalitzarà el 12 de desembre.

Podreu dipositar la roba a unes caixes que deixarem a secretaria de la seu central. L’hora i el dia encara està per concretar tan aviat com ho sapiguem us ho farem arribar.

Esperem la vostra col·laboració.

Alumnes del IFE