Festa de comiat de la III Promoció (amb estrena inclosa del curtmetratge Reacciona Canyelles 2019) – 4ESO, juny 2019

El passat 27 de juny es va celebrar la festa de comiat de la tercera promoció que ha completat l’etapa de l’ESO des de que van iniciar el seu camí a l’institut el curs 2015-16.

Els va arribar el moment de dir adéu al final d’una etapa i, com no, de mirar cap enrere per no deixar escapar records que els acompanyaran per sempre, i també mirar cap endavant amb  il·lusió!

Just abans de la cerimònia de graduació es va estrenar el curtmetratge realitzat per l’alumnat de Quart en col·laboració amb el Projecte Reacciona i la Fundació Kalilu Jammeh: podeu veure en aquests enllaços el curtmetratge i el making of.

Tot l’alumnat inicia nous camins fora del centre. A tots i totes, molta sort en aquest nou viatge!!!