Cinc anys d’Institut Pla del Bosc a Canyelles!

Coincidint amb la Diada de Sant Jordi l’institut Pla del Bosc va celebrar el seu cinquè aniversari.

Per això l’alumnat de l’optativa de Visual i Plàstica de Quart d’ESO va participar en la pintura d’un gran mural al pati de l’institut, recordant una gran frase de Nelson Mandela: “un bon cap i un bon cor són una combinació formidable”.

També van enterrar una càpsula del temps al pati de l’institut. Una càpsula del temps consisteix en un recipient tancat hermèticament després d’introduir diversos objectes, fotografies i escrits aportats per l’alumnat per tal de documentar les seves vivències i que puguin ser conegudes pels alumnes del futur: es preveu el seu desenterrament pel 25é aniversari de l’institut, en 2039.

Fotografies: Ajuntament de Canyelles