Cartell “Pinta la marató” – 4eso opt. Expressió Artística,

Els i les alumnes d’Expressió Artística de 4t d’ESO han fet un cartell que ha participat al concurs “Pinta la Marató” d’enguany.

Per a la seva realització han buscat informació del tema d’aquest any (salut sexual i reproductiva), han fet un treball d’investigació sobre les imatges simbòliques dels diferents conceptes i han realitzat esbossos per al cartell.

Amb tots els esbossos realitzats per l’alumnat, s’ha fet la tria del motiu principal i hem fet una comissió per acabar de decidir detalls sobre com faríem el cartell que s’ha dibuixat i pintat amb tècnica mixta (grafit, carbonet, pastís i acrílic). El format del cartell és 2m x 1m.

Aquest és el primer any que el Pla del Bosc es presenta al concurs i estem molt orgullosos del resultat.

Des d’aquí volem felicitar a les persones més implicades en el projecte. L’enhorabona per la tasca feta!