Carnaval 2019: un Carnaval històric!

Aquest any sí que podem dir que el Carnaval ha estat històric! Tot l’alumnat va participar preparant les disfresses, els complements i l’escenificació d’un moment històric, basat en una obra pictòrica, que quedaria “congelat” amb un selfie a l’escenari en l’acte de celebració del Carnaval i concurs de disfresses per grups.

La preparació d’aquests selfies ha estat fruit d’un projecte multidisciplinari, concebut pel Departament d’Expressió, que s’ha treballat prèviament a les matèries de socials (estudi del període històric-artístic), música (estudi de música de l’època), educació física (preparació de la posada en escena) i educació visual i plàstica (preparació de les disfresses i els complements) així com optatives i tutoria.

I com no, al final sempre resta la decisió més difícil per al jurat, que va haver de triar el millor selfie!

Amb la col·laboració de Marc Martínez en el reportatge fotogràfic.

1r A: un selfie… a Altamira.

1r B: un selfie… a Pompeia.

2n A: un selfie… al monestir medieval.

2n B: un selfie… a la plaça del poble medieval.

3r A: un selfie… a l’Escola d’Atenes (Rafael).

3r B: un selfie… a la ronda de nit (Rembrandt).

4t A: un selfie amb… la Llibertat guiant al poble (Delacroix).

4t B: un selfie a… l’enterrament de la sardina (Goya).