Benvinguts i benvingudes al Club de lectura del Pla del Bosc!

El proper 18 de març de 2024 es durà a terme l’engegada d’un nou projecte a l’institut: El Club de lectura del Pla del Bosc.

Es tracta d’un Club de Lectura obert a tota la comunitat educativa (alumnes, famílies, professors i personal no docent) que hi vulguin formar part.

Es duran a terme diferents sessions on els participants llegeixen el llibre i ens trobem per comentar-lo tots plegats. Cadascú pot portar el seu berenar, si vol!

Les sessions es duran a terme a l’aula B1 de l’Institut Pla del Bosc (seu central) a les 16h.
La primera sessió serà el dilluns 18 de març. La segona sessió el dilluns 8 d’abril i la tercera sessió el dilluns 22 d’abril.

La primera lectura escollida per al nou Club de Lectura és: Mary John d’Ana Pessoa.  Els llibres es poden comprar o bé, es podrà demanar en préstec a la Biblioteca de l’Institut.

Els alumnes que hi participin tindran l’opció de millorar la seva nota de comprensió lectora a les assignatures de català i de castellà.

Per formalitzar la inscripció en cas de voler participar en el Club de Lectura del Pla del Bosc cal que empleneu el següent formulari.

Us animem a participar-hi!

Cristina Arco i Manel Haro (professors referents de l’activitat)