Benvinguda i informacions d’inici de curs

Benvolgudes famílies,

En primer lloc, desitgem que hàgiu pogut gaudir de l’estiu, malgrat les circumstàncies.

Donem la benvinguda a les famílies que aquest curs s’incorporen per primer cop al centre i a la resta al nou curs que comença.

Us informem que el proper dimecres 9 de setembre a les 17 h. es duran a terme les reunions de presentació de tots els grups d’ESO, amb el tutor o tutora de cada grup. Seguint les instruccions del Departament d’Educació, aquestes reunions es faran en format virtual. Properament us informarem per aquest mateix mitjà de la plataforma que farem servir i la via d’accés per a cada grup.

Us avancem que, en el marc del Pla d’actuació del centre per al curs 2020-21, hem establert un seguit de mesures de seguretat i protecció en el marc de la pandèmia que s’articulen en els eixos següents:

1. Ús obligatori de mascareta per part de tots els membres de la comunitat educativa a tots els espais del centre. Es recomana que cada alumne porti una mascareta de recanvi, paquet de mocadors de paper, ampolla d’aigua i gel hidroalcohòlic.

2. Control diari de  símptomes i declaració responsable a l’inici de curs sense la qual l’alumnat no podrà accedir al centre.

3. Establiment de grup estables, amb reducció de la ràtio i adequació d’espais. Aquest curs passem a tenir 3 grups de 1r. i 2n d’ESO respectivament.

4. Organització de les entrades i sortides del centre.

5. Adequació de la neteja, desinfecció i ventilació d’espais.

6. Gestió de casos sospitosos.

Els tutors i tutores ampliaran tota aquesta informació en la propera reunió, així com altres aspectes organitzatius i pedagògics. També us indicaran de quina manera ens heu de fer arribar la declaració responsable abans de l’inici de curs.

Rebeu una cordial salutació,

Equip de tutors i tutores

Equip directiu