Recull de les últimes activitats

• L’alumnat de 3r d’ESO ja ha arribat a la Molina!

• El passat 5 de febrer, l’alumnat de 2n de batxillerat va anar a veure una adaptació teatral de La Plaça del Diamant al teatre Núria Espert. Van gaudir molt de la representació.

• La classe de La flama Olímpica de l’escola la Roureda ens ha visitat aquesta setmana per recollir els contes personalitzats que ha realitzat l’alumnat de 1r d’ESO dins del marc del projecte “L’arbre dels contes”!

• L’alumnat de Ciències Ambientals i Entorn Sostenible de 2n de BATX visita la Potabilitzadora del Baix Llobregat.

• Dos joves pagesos de Sant Esteve Sesrovires han fet una xerrada a l’alumnat de 3r d’ESO i han explicat com és la seva feina (cultius ecològic, reptes del dia a dia, competència i el problema de la sequera)