Vaga 18 d’octubre de 2019

Benvolgudes famílies,

Com sabeu, els sindicats Intersindical-CSC i l’IAC han convocat vaga general a Catalunya per a aquest divendres 18 d’octubre.
El seguiment de vaga al nostre centre ens porta a comunicar-vos que poden haver-hi afectacions de les activitats lectives al llarg del dia encara que els serveis mínims estan garantits.

La direcció.

Comunicat famílies

Benvolgudes famílies,

Davant els esdeveniments dels darrers dies, us informem que l’Institut Montserrat Colomer mantindrà amb tota normalitat la seva activitat lectiva.

Com a centre educatiu intentem en tot moment que les reivindicacions de caràcter polític no interrompin el bon funcionament de les activitats lectives, per a la bona convivència de tota la comunitat.

El Sindicat d’Estudiants ha publicat un comunicat en el qual es fa una crida a l’alumnat per a realitzar una vaga estudiantil els dies 16, 17 i 18 d’octubre de 2019. L’alumnat de 3r, 4t i 1r Batxillerat ha presentat per escrit i amb 48h d’antelació, tal com marquen les NOFC del centre, la seva intenció d’adherir-se al dret a la no assistència col·lectiva, i els hem concedit la no assistència el dia 17 d’octubre de 2019.

Recordem que l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no tenen contemplat el dret a la no assistència col.lectiva.

Salutacions,

La Direcció

Entrega Taquilles Curs 19-20

Llicències digitals 2019-2020

Benvolgudes famílies,
Novament aquest curs les llicències digitals de les matèries en què es treballa amb llibres d’aquest format s’han d’adquirir telemàticament des de casa.
Per a 2n, 3r i 4t d’ESO són:
Matemàtiques Santillana Format digital
Per poder fer la compra rebreu un mail de l’Institut amb les adreces… Llegeix més»