Col·laboració amb la Creu Roja

Els alumnes de 3r d’ESO estan col.laborant aquest tercer trimestre amb la Creu Roja i el seu programa de donació de sang, dins la matèria de Cultura i Valors i Servei Comunitari.
La seva col.laboració s’ha centrat en el concurs de cartells, falques per la ràdio,… Llegeix més»

Sant Jordi 2021

Arriba la celebració de Sant Jordi a l’Institut Montserrat Colomer.

Encara que seguim en situació de pandèmia, tota la comunitat educativa del centre vol celebrar aquest dia de la millor manera possible. Els actes seguiran el següent horari:

De 8:30h a 10:10h
Alumnes de 1r i 2n d’ESO
Celebració de Sant Jordi i entrega de premis al pati

De 12:20h a 14:00h
Alumnes de 3r i 4t d’ESO
Celebració de Sant Jordi i entrega de premis al pati

La resta del dia serà horari i classe normal.
Esperem que el temps ens permeti celebrar aquesta diada de la millor manera possible.

Ordinadors per l’alumnat

Durant els pròxims dies rebreu una carta informativa sobre el desplegament dels ordinadors als nostres alumnes de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat.

Aquesta és una primera onada del desplegament del Pla Digital que el Departament d’Educació ha posat en marxa aquest curs. En una segona onada es farà el desplegament d’ordinadors pels alumnes de 1r i 2n d’ESO.

Per a més informació podeu dirigiu-vos al següent enllaç:

Alumnes

Vaga dia 08 de març de 2021

Benvolgudes famílies,
Encara que el Sindicat d’Estudiants ha presentat convocatòria de vaga per aquest 08/03/21, els nostres alumnes no han presentat cap sol.licitut demanant fer aquesta vaga. Per tant, dilluns es farà classe seguint l’horari habitual. Les faltes d’assistència s’hauran de justificar com sempre (la justificació… Llegeix més»

La Revista

Ja teniu la publicació de la nova revista de l’Institut. Cliqueu a la icona “La Revista” i gaudiu del treball ben fet.
Gràcies, Sònia, profe de Revista i gràcies, alumnes de l’optativa de revista per la vostra feina!!!

La Direcció