Sortida Projecte Hort

L’alumnat que participa del projecte de l’hort de l’institut fa uns mesos que està recuperant l’hort després de l’estiu. Han preparat la sorra, airejant-la i traient pedres. Les últimes setmanes, l’alumnat ha dedicat el seu temps a preparar una sortida per comprar tot el necessari i aquesta setmana podrem començar amb l’hort d’hivern. Aquest curs, ens hem animat i inclourem un presseguer a l’hort. Volem agrair l’amabilitat del personal de la cooperativa de La Lliçanenca, on sempre ens ajuden i assessoren per poder dur a terme aquest projecte.