Sant Jordi 2022

Avui hem celebrat la Diada de Sant Jordi i el 4t Certament literari Maria de Bell-lloc.

El matí ha començat amb el Gran concurs de Sant Jordi en què tots els grups de cada nivell han participat en un kahoot de 50 preguntes de temàtica diversa. L’emoció per saber qui guanyava en cada nivell s’ha mantingut fins al final!

A partir de les 9:00 l’alumnat ha pogut gaudir dels tallers de Sant Jordi al pati. El taller més visitat pels i les alumnes ha estat el de roses de llaminadures! També han tingut força afluència la resta de tallers: punts de llibre, petanca, tatuatges amb henna, poesia al terra, paraules als vidres, imants, pins, cartells artístics i la paradeta d’intercanvi de llibres.

El lliurament dels premis del Certamen literari s’ha fet en dos torns al TAP. Durant el lliurament de premis hem pogut gaudir d’unes magnífiques actuacions musicals dels i les nostres alumnes.

Aquest any hem rebut moltes creacions al Certamen literari i totes d’un molt bon nivell. Enhorabona als guanyadors i guanyadores del Certamen! Moltes gràcies als i les finalistes; a l’alumnat que ha preparat les actuacions; als i les presentadores de l’acte, i a tothom que ho ha fet possible.