Projecte HORT – Aula Rubik

L’alumnat de l’espai Rubik, amb el suport d’altres alumnes del centre i la col·laboració de dos alumnes del Servei comunitari (4t ESO), ha tirat endavant la creació des de zero d’un hort a l’institut. S’han encarregat d’airejar la terra, de retirar les pedres i de construir els bancals entre tots i totes.

Dijous passat es va comprovar el PH de la terra i, a hores d’ara, estem esperant que ens arribi la sorra per començar a plantar.

Està previst que l’alumnat de 1r ESO també dediqui unes hores a l’hort on podran experimentar el procés de plantació i evolució de les plantes.