Presentació reunió virtual 9/9/21 – Informació fulls autorització

A l’enllaç següent trobareu la presentació que vam mostrar a la reunió de benvinguda a les famílies de l’alumnat que s’incorpora nou al centre aquest curs.

Reunió virtual inici curs 21-22

Aprofitem per informar-vos que el dilluns 13, durant la tutoria de presentació del curs, farem arribar als vostres fills i filles diversos full d’autorització perquè els retorneu signats als tutors o tutores els més aviat possible (autorització sortida tutoria, autorització per al procediment de gestió de casos i contactes de la covid-19 als centres educatius i declaració responsable per a famílies d’alumnes menors de 18 anys).