Matrícula 2020/2021

Us informem que el període de matrícula s’inicia el dia 13 de juliol i finalitza el dia 17 de juliol.

Als enllaços següents trobareu els documents que heu d’omplir i enviar-nos al correu de centre a8060915@xtec.cat

Fitxa matrícula 2020-2021

Autorització domiciliació pagament

Autorització per sortir del centre

Un cop rebuda i comprovada la documentació, rebreu un correu electrònic de confirmació, com a justificant de la formalització de la matrícula.

En cas que no us sigui possible realitzar la matrícula de manera telemàtica, la podreu fer de manera presencial demanant cita prèvia per telèfon.

Recordeu que l’alumnat que no realitza la matrícula en el període establert es considera que renuncia a la plaça adjudicada, llevat que sigui per causes justificades.

Així mateix, el carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents.

• Si no es té el carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
  • Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

Quan el domicili al·legat a la sol·licitud de preinscripció no coincideixi amb el domicili del DNI cal presentar el DNI renovat amb la nova adreça.

1. Isabel Macias

Soy la mamá de María Márquez, el curso que viene hará 3 ESO.
    Tengo varias preguntas para hacer y me gustaría poder contactar con vosotros

2. EVA Bascón García

Hola bon día. Vaig entregar la documentació per fer la matrícula de Lucas Fernández de 1r i no he rebut la conformitat. La vaig enviar dilluns , no sé si está tot correcte, altres famílies que van enviar la documentació mes tard ja l’han rebut . Gràcies

1. admin Autor de l'article

Bon dia Eva,

Estem gestionant la rebuda de la documentació de matrícula, tan aviat sigui possible rebràs per correu electrònic la conformitat.

Salutacions!

3. Mónica Beltrán Jiménez

Bona tarda!!
    Vaig entregar documentació de la matriculació de la meva filla que farà 1er E.S.O Clàudia Reyes Beltrán dilluns dia 13 i encara no he rebut confirmació. He tornat a enviar per si haguès problemes.

Altres famìlies ho han fet després que jo hi han rebut al dia següent.

1. admin Autor de l'article

Bon dia Mónica,

Estem gestionant la documentació de les matrícules que hem rebut. Tan aviat com puguem us farem arribar la confirmació. Disculpeu les molèsties.

Salutacions!