Intercanvi Forssa (Finlàndia) – 1r Batxillerat

Entre els dies 2 i 9 d’octubre el nostre institut ha participat per primer cop en un programa d’intercanvi amb un institut finlandès. Tot seguit us fem cinc cèntims de com va anar aquesta enriquidora experiència d’intercanvi amb la ciutat de Forssa.

1r dia

Sopar de benvinguda a l’institut amb les famílies.

2n dia

Jornada a l’escola i visita a una església protestant i al museu d’Història de Forssa. Els i les nostres alumnes reben classe de finès i fan un speed dating en anglès.

3r dia

Els i les nostres alumnes participen a un taller de cuina, visiten el centre esportiu i fan classe de ioga i esports.

4t dia

L’alumnat passa el dia a Hèlsinki on visiten els principals punts d’interès.

5è dia

Els i les nostres alumnes fan activitats lliures amb les seves famílies d’intercanvi.

6è dia

Els i les nostres alumnes fan una presentació sobre les característiques de la nostra cultura. Després de la classe d’anglès visiten el Parc Nacional de Torro, on es banyen a un llac i gaudeixen d’una sessió de sauna.

7è dia

Visita a Turku, antiga capital de Finlàndia.

8è dia

Després d’una setmana intensa i emocionant, el nostre alumnat torna a casa.