Inauguració exposició fotogràfica “Mirades” – Espai Jove La Cova

El proper dilluns 27 de juny, a les 16:30, l’alumnat artístic de 4t ESO inaugurarà l’exposició fotogràfica “Mirades”. L’exposició es podrà visitar a l’Espai Jove La Cova fins el dia 31 de juliol.

“Mirades” és una mostra d’algunes de les pràctiques fotogràfiques que ha realitzat l’alumnat artístic de 4t ESO en la matèria Fotografia i cinema. L’exposició està dividida en quatre parts: Des de la finestra, Meteorologies, Panoràmiques i Retrats de gent gran. Les fotografies mostren la mirada dels i les alumnes com a observadors atents al que els envolta: el paisatge, el poble, la família… Són mirades a l’exterior i a l’interior de tot allò que els és propi.

Us hi esperem a la inauguració!