IMPORTANT: Preinscripció 2020/2021 – Procediment i informació

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ – CURS 2020/2021

IMPORTANT: El procés de preinscripció només afecta l’alumnat que es matricula per primera vegada al centre (o bé perquè venen de primària, o bé perquè han fet un canvi d’institut). Els i les alumnes que ja són alumnes del centre no han de fer la preinscripció.

TERMINIS:

Termini per presentar la sol·licitud amb suport informàtic: del 13 al 22 de maig de 2020

Termini per presentar la sol·licitud presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig de 2020. Horari: de 9:00 a 13:30.

Termini per presentar la documentació al centre triat en primera opció: fins al 25 de maig de 2020

Consulteu el calendari complet al web Estudiar a Catalunya.

DOCUMENTACIÓ:

El model de sol·licitud que cal utilitzar és la sol·licitud amb suport informàtic. S’hi pot accedir mitjançant un ordinador, una tauleta tàctil o un telèfon mòbil. Una vegada enviades telemàticament les dades s’obté el resguard de la sol·licitud. S’ha d’enviar aquest resguard per correu electrònic a la bústia electrònica oficial del centre: a8060915@xtec.cat

Juntament amb el resguard de la sol·licitud de preinscripció cal presentar, en tots els casos, una còpia de la documentació escanejada o fotografiada següent:

El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment en família o institució, del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor o tutora o guardador o guardadora de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.

El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

De forma extraordinària, les dades d’identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d’identitat, el llibre de família del país d’origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar. El director o directora o la persona titular del centre la valorarà i deixarà constància per escrit de la decisió adoptada.

Les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més criteris de prioritat han de presentar la documentació escanejada o fotografiada que els acredita.

IMPORTANT: Quan el domicili habitual que s’al·lega NO coincideix amb el del DNI de la persona sol·licitant cal portar un certificat de convivència que expedeix l’Ajuntament.

L’Imprès de sol·licitud de preinscripció el trobareu aquí

En el cas que no pugueu fer el tràmit online, EXTRAORDINÀRIAMENT es podrà fer presencial, del 19 al 22 de maig. A l’institut recollirem  la documentació seguint les normes de seguretat que fixa el Departament d’Educació:

• Cal demanar cita prèvia al telèfon 650 239 001 en horari de 9:00h a 13:00h, al correu del centre a8060915@xtec.cat o fent clic aquí.
  • Al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions(preferiblement, una sola persona)
  • Cal portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. Recomanem que porteu el vostre propi bolígraf.
  • És obligatori l’ús de mascareta i guants.
  • No han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

El model de preinscripció és el següent: model preinscripció

Si teniu qualsevol dubte podeu contactar al correu del centre a8060915@xtec.cat