IMPORTANT: feina alumnat

Benvolgudes famílies,

Per tal de no descuidar la tasca acadèmica durant el temps que el centre romangui tancat, el professorat de l’institut està programant i preparant feina per tal que l’alumnat pugui seguir avançant des de casa amb certa normalitat.

Us farem arribar, a través de l’iEduca, un enllaç a una carpeta de drive on trobareu totes les indicacions organitzades per cursos i matèries.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

Equip directiu

1. admin Autor de l'article

Hola Oriol, les qüestions relatives a canvis de correu electrònic o tasques envieu-nos-les al correu de centre (a8060915@xtec.cat), si us plau. Gràcies!