IMPORTANT – Documents inici de curs 2020/2021

Tot seguit us facilitem els enllaços als documents que heu de lliurar aquest inici de curs i les indicacions necessàries per emplenar-los i lliurar-los dins el termini establert.

Tingueu en compte que aquest curs tota la documentació enviada i rebuda pel centre serà en format digital. Al final d’aquest article us expliquem com omplir i signar digitalment els documents de forma senzilla i des del mòbil.

1. Declaració responsable

Heu d’enviar aquest document, degudament omplert i signat, al tutor/a del vostre fill/a per correu electrònic, com a molt tard el dia 15 de setembre.

declaració responsable menors 18 anys

declaració responsable majors de 18 anys

2. Compromís de responsabilitat familiar

Heu d’enviar aquest document, degudament omplert i signat, al correu electrònic del tutor/a del vostre fill/a, com a molt tard el dia 15 de setembre.

compromís de responsabilitat familiar

3. Autorització correu domini (NOMÉS ALUMNAT NOU)

L’alumnat del nostre institut disposa d’un correu corporatiu de centre a través del qual s’accedeix al classroom de cada matèria. És una eina de treball molt important en el dia a dia del centre.

Si el vostre fill o filla és nou al centre, heu d’autoritzar la creació d’aquest correu. Per omplir el formulari d’autorització, feu clic aquí.

4. Com puc signar i enviar digitalment els documents?

Per enviar digitalment qualsevol document al centre ho podeu fer de dues maneres:

a) Podeu imprimir el document en qüestió, emplenar-lo a mà, escanejar-lo o fer-li una foto i enviar-lo com a fitxer adjunt al correu electrònic del tutor/a del vostre fill/a.

b) Podeu descarregar una aplicació per fer-ho des del mòbil. Hi ha diverses aplicacions gratuïtes que permeten emplenar i signar documents PDF de manera senzilla. Tot seguit trobareu un vídeo sobre com fer-ho utilitzant l’aplicació “adobe fills & sign”. Un cop omplert i signat, envieu el PDF com a document adjunt al correu electrònic del tutor/a del vostre fill/a.

1. Naima Riani El Achhab

Buenos días
    Como puedo saber cual es el correo de tutor/a de 1r ESO. Alumno Wail Razzouki Riani gracias

2. Fatima El bejaui