Graduació 2n BAT

Ahir vam celebrar la graduació de l’alumnat de 2n BAT. L’alumnat va rememorar la seva estada a l’institut i va compartir amb el professorat anècdotes i vivències de tots aquests anys.

Es van lliurar també les mencions honorífiques a la trajectòria acadèmica i els premis als millors Treballs de recerca que atorga l’Ajuntament de Bigues i Riells.

Us compartim el algunes fotos dels moments més destacats de l’acte i el vídeo de comiat a l’alumnat.

Molta sort a tots i a totes!!! El Maria de Bell-lloc sempre serà casa vostra. Fins aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *