Explorant nous horitzons: estudiants d’intercanvi a Finlàndia gràcies a la iniciativa d’Anglès

El passat dissabte, 20 de gener de 2024, els estudiants de primer de batxillerat del nostre centre van iniciar una fascinant aventura educativa a la localitat de Forssa, a Finlàndia, gràcies a una consolidada iniciativa de la matèria d’anglès. Amb l’objectiu de millorar els coneixements i la fluïdesa de la llengua estrangera, aquest intercanvi ofereix una oportunitat única per aprendre en un entorn internacional.

L’alumnat va experimentar de primera mà el reconegut sistema educatiu finlandès a través de classes i diferents activitats culturals, incloent-hi una visita especial a la capital, Hèlsinki. Aquesta iniciativa busca no només ampliar els coneixements acadèmics, sinó també enriquir les vides dels i les alumnes, tot establint vincles amb la cultura i la gent de Finlàndia.

Amb la certesa que aquesta experiència deixarà una empremta duradora, el nostre institut continua apostant, des de fa alguns anys, per aquesta iniciativa que permet l’oportunitat d’aprenentatge internacional. Seguirem de prop les seves històries i aventures, amb l’esperança que aquest intercanvi sigui un punt d’inflexió en el desenvolupament dels estudiants.