Convocatòria reunió famílies

Benvolgudes famílies,

Us convoquem el proper dijous, 10 de setembre de 2020, a una reunió informativa virtual per explicar-vos les mesures organitzatives del curs 2020/2021. Es convoquen dues reunions, una per a les famílies de l’alumnat de 1r cicle i una altra per a les famílies de l’alumnat de 2n cicle i Batxillerat. L’horari serà el següent:

• Reunió famílies 1r cicle (1r ESO i 2n ESO) > de 16:00 a 17:00.
  • Reunió famílies 2n cicle i Batxillerat (3r ESO, 4t ESO, 1r BAT i 2n BAT) > de 17:00 a 18:00.

Una hora abans de la reunió us farem arribar per correu electrònic l’enllaç perquè pugueu accedir a la videoconferència. Tingueu en compte que heu d’accedir amb un correu gmail. Si no teniu un compte de gmail, i els vostres fills o filles ja són alumnes del centre, podeu utilitzar el seu correu de centre (amb el domini mariabell-lloc.cat també podreu accedir a la reunió). Si voleu accedir des del mòbil, tingueu en compte que heu de descarregar l’aplicació “meet” de google.

Rebeu una cordial salutació,

Equip directiu