Carnestoltes 2021

El dia 12 de febrer vam celebrar la festa de Carnestoltes a l’institut. Al llarg de la setmana l’alumnat va participar de les tradicionals consignes diàries prèvies al concurs de disfresses i el divendres 12, els i les alumnes que ho van voler, van venir disfressats i disfressades a l’institut. Hi van participar al concurs amb disfresses de grup-classe, en petit grup o de forma individual. Van passar pel photocall que els corresponia per fer-se les fotos del concurs. Aquest any el concurs es va traslladar a l’instagram de l’institut (@mariabell_lloc) i les disfresses de fotos amb més “likes” de cada categoria (1r cicle ESO, 2n cicle ESO i Batxillerat) han estat les premiades.

Tot seguit us compartim un vídeo del ball de carnestoltes a l’institut:

A continuació trobareu les disfresses guanyadores del 3r Concurs de Carnestoltes de l’institut.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *