Atrapallibres i Protagonista jove 2019

Les alumnes de 1r i 2n d’ESO Aina Agüera, Lucía Carrasco, Carme Vilà, Ona Fernàndez, Mireia García i Jana Font, que han participat a l’Atrapallibres i al Protagonista jove 2019, han estat avui al lliurament de premis al Teatre Condal de Barcelona. L’Ona i la Carme han estat les encarregades de lliurar el 14è premi Atrapallibres a l’autora Laia Aguilar. A més a més, durant l’acte, s’han projectat els vídeos amb els arguments de totes les alumnes del nostre institut que hi han participat. I totes elles, han estat les encarregades de donar la notícia per al programa infok de TV3.

Enhorabona, noies!