Arxiu Maragall i UB – 2n Batxillerat Literatura catalana

L’alumnat que cursa Literatura catalana de 2n de Batxillerat va visitar ahir l’Arxiu Maragall i la Facultat de Filologia i Comunicació de la UB. A l’Arxiu Maragall van poder conèixer la casa i l’entorn familiar de Joan Maragall de la mà d’en Pere Maragall (net del poeta).

Tot seguit, van visitar la Facultat de Filologia i Comunicació de la UB on, l’Èric Navarro, l’Edgar León, la Laia Saludes (exalumnes del nostre centre) i el Genís Jordi els van fer de Ciceró i van compartir amb els i les alumnes la seva visió de la universitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *