Nou correu corporatiu de centre – accés al formulari d’autorització

Com sabeu, el Pla TAC i el projecte de direcció del centre incloïa la creació d’un domini de centre per accedir a la plataforma  G Suite for Education de Google, per tal de donar un impuls al treball amb noves tecnologies a l’aula.

Aquest entorn havia de començar a funcionar el proper setembre amb el començament del nou curs. Donades les circumstàncies actuals i la necessitat de crear una manera àgil per afavorir la comunicació i la gestió de tasques on-line, hem hagut d’accelerar aquest procés i a finals d’aquesta setmana tot l’alumnat ja hauria de tenir operatiu el seu correu corporatiu de centre.

Aquest correu és molt similar al d’un Gmail convencional  però disposa d’una sèrie d’eines educatives on-line que permeten intercomunicar d’una manera eficaç el professorat i els estudiants que estan sota d’un mateix domini. A més ofereix unes condicions de seguretat i privacitat de qualitat amb emmagatzematge de dades en servidors a Europa i per tant sota la normativa europea de privacitat i seguretat. Per a més informació clic aquí.

Us demanem que abans del proper dijous dia 7 ompliu aquest formulari (clic aquí) que és l’autorització per a poder activar el correu corporatiu del vostre fill o filla (en el cas de famílies amb més d’un fill/a al centre n’heu d’omplir un per a cadascun entrant les vegades que calgui al formulari). Un cop tinguem les autoritzacions rebreu les instruccions per activar el correu.

Evidentment en aquesta fase no es farà servir, ni de bon tros, el gran potencial que té el sistema, ens hem de donar temps alumnes i docents a acostumar-nos a aquesta nova manera de funcionar.

Aquest procés ha estat fruit d’una feina intensa que hem portat a terme en les últimes setmanes tant de formació com d’administració de l’entorn. Però tenim el convenciment que ens obrirà nous horitzons i ens permetrà treballar millor davant les incerteses que se’ns presenten els propers mesos.

1. Mª Teresa Torras Gomis

Autoritzo l’activació del correu corporatiu del centre de la meva filla Helena Cerdà Torras

1. admin Autor de l'article

Bon dia Maria Teresa, per autoritzar l’activació del correu heu d’omplir el formulari que trobareu a l’enllaç de l’article. Gràcies!